بحبك يا طيبة .. بحبك يامصر

..قالت :قل لى كلام فى الحب ياشاعر قلت لها: فى عشقك المجنون تعطلت لغة الكلام..! من ديوان همسات حائــرة(حسين الشــاعر)

تابع القراءة...

الثلاثاء، أغسطس 21، 2012

0
 
انت قلبك جنسـه ايه
وبيسالونى ايه اللى جراى لى... فى بعدى عنك
طب يسالوك ليه قلبى فاتنى ...وبقى حته منك
مرة واحدة جنيت عليه...من غير سبب
انت قلبك جنسه ايه

وانا اللى عشت اسير هواك
شايف حلاوة الدنيا فى رضاك
ماخت منك غير اساك
اما والله عجب

تبقى هجرنى وغايب عنى شهور
اسهر ليلى اصبر قلبى واقول معذور
وبدال متجينى تقول سامحينى
جى عايزنى اترجاك.
اما صحيح مغرور


مشتقليش طول غيابك فى السفر
مشوفتنيش وانا بشتكيك للقمر
كان يشوفنى سهرانة وحدى
احسب لقاك على دق قلبى
واحلم بطيفك جى من بعيد
يطفى نار شوقى ووجدى
اصعب عليه يسال نجومه
جراى لها ايه
وانت راجع تلوم وتعتب
انت قلبك جنسه ايه

كنت بحلم بغرام عينيك
وعطف قلبك والهنا
كنت شايفاك وانا بين ايديك
بضمنى بحنان سنة
اترينى طول بعدى عنك
بعيدة عن عينك وقلبك
هجرتنى وصدقت ظنك
وسيبتنى اغرق فى حبك
 انت قلبك جنسه ايه

======\\\\\\\\======

حسين الشاعر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

;